Nirrnirr

Helgen var kult.
 
Fredagen spenderades hemma hos Sofia med temat - Anything but cups. För min del blev det en mjölkkruka som tyvärr användes till något annat än det grundläggande syftet i slutet av natten xd
 
 
 
 
Råkade fastna i en borste x(
 
Lördagsmorgonen spenderades hemma hos Jos med henne och Adam (Händer ju att man är där ibland utan henne också). Där blev jag erbjuden en gratis biljett till Pharrel Williams. EHHH JAAAA!!! 
 
Jag åt en förjävligt god middag med Lovisa och Victoria i staden och sedan gick jag på konsert med Adam.
 
GOLDEN CIRCLE WAAOOW
 
 
 
Gudde (Det lät k00lt)
 
Han var fantastisk. 
 
 
Och igår, söndag, knegade jag som vanligt. Därefter röstades det, och bilen kördes av mig till Johanna där vi kollade på valet med lite andra töntar (aka hitta på finurliga snaps) och sov.
 
Jävla Jimmy
 
 
En utförligare frukost idag. 
 
Jag har haft två lektioner vilka spenderades i Jos mammas mjukisbyxor. Mjukisdagsnice
 
Jag ska dricka te hejdåå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback